Henkilötietojen käsittely Käsittelemme henkilötietojasi asiakaspalveluasioiden hoitamiseen, esimerkiksi yhteydenpitoon ja kyselyihin vastaamiseen asiakaspalvelussa tai muissa digitaalisissa kanavissa (mukaan lukien sosiaalinen media) sekä valitusten ja tukiasioiden tutkimiseksi. Käsittely on tarpeen meidän ja sinun oikeutetun etusi hoitamiseksi asiakaspalveluasioiden hoitamiseksi. Käsiteltäviä henkilötietoja ovat henkilöllisyystiedot, kuten nimi ja sosiaaliturvatunnus, yhteystiedot, esim. osoite, sähköpostiosoite ja puhelinnumero, kirjeenvaihto kanssasi ja ostotiedot, esim. tiedot ostoajasta, ostopaikasta ja itse valitus. Säilytämme näitä tietoja niin kauan kuin tapaus on käynnissä ja 3 vuoden ajan tapauksen päättämisen jälkeen, jotta voimme arvioida ja kehittää asiakaspalveluamme. Jos haluat tietää lisää siitä, miten käsittelemme henkilötietojasi, voit lukea lisää täältä.